GUESS Grooming Effect Tuhý deodorant pro muže 75 g

Neohodnoceno
Tento tuhý deodorant dodává aktivním mužům svěžest na dlouho. Jeho vůně je osvěžující směsí citrusů, koření a dřev.
299 Kč
Dostupnost: Skladem
Můžeme doručit do:
25.11.2024
Možnosti doručení
Kód: SEGUE32724
GUESS Grooming Effect Tuhý deodorant pro muže 75 g
Neohodnoceno
Dárek zdarma
Dárek zdarma
Ke každé objednávce
Působíme už od roku 2018
Působíme už
od roku 2018
Přes 9000 výdejních míst
Přes 9000 výdejních míst
po celé ČR

Detailní popis produktu

Tento deodorant v tuhé formě zajistí dlouhodobou svěžest pro všechny muže, kteří jsou aktivní. Jeho vůně kombinuje citrusy, koření a dřevité tóny.

Vůně kolekce Grooming Effect je určena pro muže, kteří milují sport a aktivní život. Kromě toaletní vody nabízí také produkty pro péči o pleť, vousy a tělo. 

Tato vůně pro muže je kapradinová a orientální. Obsahuje svěží ananas, citrusy a fialové lístky s kořeněným nádechem. Rozvoni se vám smysly. V základu se snoubí lehké pižmo a dřevo s teplou vanilkou. Autorem vůně je parfumér Clement Gavarry z firmy Firmenich.

Složení vůně:
Hlava: grep, ananas, mandarinka, badyán
Srdce: šalvěj, rozmarýn, květ fialky
Základ: pižmo, vanilka, ambrox, dřevo Guaiac, santalové dřevo

Guess je americká značka, která se zabývá nejen kvalitním oblečením, ale také módními doplňky, šperky a parfémy. Vznikla v roce 1981 a rozšířila se do více než 100 zemí světa. Její image je stále na vrcholu. Představuje mladý, sexy a dobrodružný životní styl. Mísí francouzskou eleganci s neformálním kalifornským stylem života.
Přijatá zpráva. Zkuste toto přepsání: Guess je americká značka, která se zabývá nejen kvalitním oblečením, ale také módními doplňky, šperky a parfémy. Vznikla v roce 1981 a rozšířila se do více než 100 zemí světa. Její image je stále na vrcholu. Představuje mladý, sexy a dobrodružný životní styl. Mísí francouzskou eleganci s neformálním kalifornským stylem života.





Doplňkové parametry

Kategorie: Deodoranty a antiperspiranty
Distribuce: CZ

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole: