- Deodorant ve spreji dodává aktivním mužům dlouhodobou svěžest. Jeho vůně je osvěžující směsí citrusů, koření a dřev.
Detailní popis produktu
- Aktivní muži ocení deodorant ve spreji, který jim zajistí dlouhou svěžest. Vůně je kombinací citrusů, koření a dřev, která je povzbudí.
Kolekce Grooming Effect je určena pro muže, kteří mají rádi sport a aktivní životní styl. Kromě toaletní vody nabízí také produkty pro péči o pleť, vousy a tělo.
Kapradinová a orientální vůně pro muže je osvěžující směsí ananasu, citrusů a fialových lístků s kořeněným nádechem. V základu se snoubí lehké pižmo a dřevo s teplou vanilkou. Vůni navrhl parfumér Clement Gavarry z firmy Firmenich.
Složení:
Hlava: grep, ananas, mandarinka, badyán
Srdce: šalvěj, rozmarýn, květ fialky
Základ: pižmo, vanilka, ambrox, dřevo Guaiac, santalové dřevo
Guess je americká značka oblečení a módních doplňků, včetně šperků a parfémů. Vznikla v roce 1981 a má zastoupení ve více než 100 zemích. Značka si zachovává vynikající pověst a reprezentuje mladý, sexy a dobrodružný styl života. Je ovlivněna francouzskou elegancí a originálním kalifornským způsobem života.
Doplňkové parametry
Kategorie: | Deodoranty a antiperspiranty |
---|---|
Distribuce: | CZ |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Přidat komentář